SMS-humor!

Biblioteket informerar

SMS SERVICE: stadsbiblioteket.gbg.se. Vi ber dig returnera boken "sex med svin". Samtidigt vill vi meddela att boken "Att leva med liten kuk" har kommit in.

Kulturbidrag för onani

Ditt sexliv har beviljats ekonomiskt stöd från kommunen kulturbudget då det kan betraktas som handarbete!

Sexfakta

Just nu suger 24 miljoner kvinnor kuk, 27 miljoner män slickar fitta 29 miljoner par har OTROLIGT SKÖNT SEX och så finns det en liten mupp som läser SMS

Liket

Polisen har hittat ett lik med kaffebruna tänder, skrumplever och extremt slapp stjärt. Ring mig så att jag vet att du är okej

Ny vetenskap

I vetenskapens värld förra veckan kom forskarna med starka bevis på att homosexuella kollar sms med tummen, nu är det för sent att byta finger ditt lilla homo

Michael Jackson

Hörde du vad polisen hittade under förhuden på Michael Jackson? En mjölktand.

Kvällsläsning

Mannen läste bok i sängen med frun liggande bredvid. Han börjar ta henne på musen. - Åh vill du ha sex frågar hon? Han - Nä, bara blöta fingret så jag kan vända sida.

Lastbilschauffören

En dam tog en lastbilschaufför med sig hem och sa bind mig vid sängen o gör det som lastbilschaufförer är bra på han band henne, söp sig full, runkade och somnade!

Jehovas vittnen

Vad är det för likhet mellan jehovas vittne och två pungkulor? Jo, båda bankar på dörren men ingen kommer in i värmen.

Ömhet

Män behöver både värme och ömhet, däng dom i elementet så blir dom både varma och ömma.

Blondin

Vet du vad det är för likhet mellan en blondin och en telefon? Jo, fingrar man på dom kan man få sig ett nr.

Dating

Meddelande från dejtingsajten: Din annons har nu varit upplagd i 8 veckor utan något svar. Ska vi försöka med att ta bort fotot?

Revolution

Lilla Pelle springer runt med sitt träsvärd å ropar menstruation menstruation! Det heter revolution säger Pelles mamma! Det skiter jag i, blod som blod.

Gynekologen

Två damer gnabbades om vem som hade den bästa gynekologen. - Min är bäst, ung o med glimten i ögat. - Nej min är bäst , gammal med stela fingrar o parkinson.

Uppsatsen

Ni ska skriva en kort uppsats, med innehåll som behandlar religion kärlek & mystik sa fröken. Bettan presterade följande herregud, jag är med barn, vem är fadern?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0